How Our Brain Tricks Us (2/2)
Humans are highly social beings and the influence of those around us on our perception, decisions, and general behaviour is far greater than we realise. Whether it's social stress, our tendency to conform or the so-called "wisdom of crowds" - in this episode, neuroscientist Albert Moukheiber looks at the social brain.