Nasz mózg płata nam figle (2/2)
Człowiek jest istotą wysoce społeczną. Wpływ naszego bezpośredniego otoczenia na postrzeganie, decyzje i zachowanie jest znacznie większy, niż sobie uświadamiamy. Chodzi zarówno o stres społeczny, naszą skłonność do konformizmu, jak i tzw. „mądrość tłumu”. Część druga: Albert Moukheiber, badacz i popularyzator nauki, zgłębia mechanizmy działania społecznego mózgu.