Blackout
In Kyiv's Closer Club, Ukrainians are trying to preserve a bit of normality in wartime. In the past, dance fans from across Europe made the pilgrimage to the Ukrainian capital's legendary techno nights. Every December, the Black Factory Night takes place, and this winter is no different. If there’s a blackout, they’re got generators at the ready.