The Paris 2024 Mascots12 min
The mascots of Paris 2024 were revealed in November 2022, to much hilarity. These cartoon figures were inspired by a revolutionary symbol, the Phrygian cap, but many said the mascots looked more like a clitoris. The creator says he doesn't mind.