Maskotki olimpijskie Paryż 2024 - o co chodzi?12 min
Prezentacja maskotek to obowiązkowy punkt programu Igrzysk Olimpijskich. W listopadzie 2022 r. świat poznał maskotki, które pojawią się w Paryżu w 2024 r. Co zainspirowało ich twórców? Otóż rewolucja, czapka frygijska i najwyraźniej … anatomia.