Do You Know Kafka?
A mysterious, strange, and reclusive individual, a humourless writer, but also a 20th century visionary. Do these stereotypes reflect the real Franz Kafka? This documentary tries to find out who Kafka really was and reinterprets the life and work of perhaps the greatest writer in the German language.