Czy znasz Kafkę?
Franz Kafka, którego większość opowiadań i powieści została opublikowana pośmiertnie i wbrew jego woli, stworzył światową literaturę. Z okazji setnej rocznicy jego śmierci, ten film dokumentalny przedstawia nowe spojrzenie na jego twórczość i osobę oraz przygląda się bliżej uporczywemu kultowi Kafki otaczającemu rzekomo nierealistycznego, introwertycznego i pozbawionego poczucia humoru pisarza.