Between Two Worlds 1848 - 193355 min
After the revolutions of 1848, one million Germans emigrated to the USA, but came under suspicion of espionage during the First World War. Brazil remained open to German immigration and the largest national group of the Nazi Part was formed there. Germany’s crimes during the Nazi period destroyed the relationship between host countries and their German-speaking population.