Caravans of Arabia
Archaeologist Laïla Nehmé embarks on an extraordinary scientific expedition and adventure: Recreating a camel caravan across Saudi Arabia to learn more about the ancient Arab people, the Nabataeans, who were wealthy traders across the vast desert.