Odessa Classics Tallinn
With the war in Ukraine, Odessa Classics festival has found a temporary home in the Estonian capital. On the programme are works by Pärt, Mozart and Britten performed by Alexey Botvinov and Daniel Hope and the Estonian National Symphony Orchestra conducted by Olari Elts.