France - Germany: It's Complicated
Sixty years after the signing of the Élysée Treaty, which opened an unprecedented era of cooperation between the two countries, how is the Franco-German partnership faring? An in-depth look at the central relationship in the European Union as the war in Ukraine disrupts the world order.