Ivory Coast: Toxic Africa
Ivory Coast has a pesticides problem. Farmers use chemicals that are banned in Europe in unregulated mixtures, and wearing little to no PPE. They say they have no choice. Cocoa prices have fallen and to meet the shortfall, yields have to go up for farmers to make a living.