Pop and Passion: Excess and Freedom
Pop music sweeps us away, inspires us, intoxicates us, and is the soundtrack to our lives. Whether love, lust, anger or ecstasy, pop music evokes extreme emotions, explores them, and records them for generations to come. The two-part documentary Pop & Passion tells of power and magic, but also of the pressure and excess that prevails in the pop business.