Prompt (1/10) - SłońcePop & Passion: pijani uczuciami
Muzyka pop jest jak narkotyk. Budzi w nas euforię, wyciska z oczu łzy, lub zaprawia do walki. Wywołane przez nią często skrajne emocje to dokumentacja tego, jacy i jakie jesteśmy. Dwuczęściowy dokument ''Pop & Passion'' opowiada o sile i magii muzyki, ale także o presji i przesadzie, które panują w pop biznesie.