Re: Preventing Future Pandemics
Covid-19, AIDS and Spanish flu are all epidemics responsible for millions of deaths around the world. Today, researchers are trying to better anticipate and prevent future pandemics. Their aim is understand and detect zoonoses: A disease which passes from animals to humans.