Re: The Alzheimer's Village
Almost seven million people in Europe live with Alzheimer's, a life-changing condition for sufferers and those close to them. To provide a safe and welcoming place for sufferers, an innovative "Alzheimer's village" has opened in France, with shops, a library and even a cinema.