Re: Poland - The Ravages of Fentanyl
Fentanyl is a powerful analgesic used to treat serious burns, acute post-operative pain and cancer. This opioid, which is 50 times more powerful than heroin, is also used as a drug, particularly in Poland, where it has already claimed dozens of victims. What can be done to combat this "zombie drug"?