Russia: Communist Comeback13 min
Russian communists dream of rising as a credible alternative to Putin and his United Russia party. With 160,000 members today, it is still a long way from its former size before its collapse in 1991. Modern day communists style themselves as the party that denounces social inequalities and Russia's nouveau riche, while renouncing old school communism such as tight economic controls.