The Last Town: A Community Against Silicon Valley (1/3)
East Palo Alto is a working-class community with a long tradition of activism and very powerful neighbours: the tech giants of Silicon Valley. Together with their property developers, they want to redevelop the neighbourhood which threatens to push out the poorest residents. Can local people fight back and make their voices heard?