Does Scrolling Make Us Stupid?
A man has enough sperm. Or so you might think - up to 600 million per ejaculation. And yet there is cause for concern: several studies have shown a significant decline in sperm count, especially in Western countries, in the last 50 years. Are we heading towards a sperm crisis?