42: The Answer to Almost EverythingCould We Live Forever?
Since the dawn of time, mankind has dreamed of a Fountain of Youth. A dream that may be coming true. Laboratories all over the world are announcing that they have rejuvenated animal species like mice, nematodes and fruit flies. Anti-ageing research has achieved the impossible: these animals live longer and healthier lives. Next step: humans?