42 - Odpowiedź na prawie wszystkoCzy staniemy się nieśmiertelni?
Olejek wężowy, brokuły i proch strzelniczy - wszystkie miały uchronić nas przed starzeniem. Bo o wiecznej młodości marzyli już Egipcjanie, Grecy i starożytni chińscy mnisi. Skąd ta obsesja? To pytanie pozostaje bez odpowiedzi, a obsesja - trwa bez zmian. Ostatnio naukowcom udaje się odmłodzić różne gatunki zwierząt takich, jak mysz czy mucha. Czas na istoty ludzkie?