Psyche - Sexual DesireNew Forensic Methods
Forensic methods are becoming ever more sophisticated. Soon it could be common practice to solve crime using pollen residue or insect larvae around a corpse. For researcher Lorna Dawson from the James Hutton Institute in Aberdeen, it could be possible to pinpoint a crime scene by soil samples. This documentary provides an overview of the latest scientific research.