In Conversation with Mia Hansen-Løve
Mia Hansen-Løve describes her love for the cathartic and emancipatory dimension of cinema. From her early films, the intimate and the personal unfold with sincerity and a minimalistic aesthetic. "Bergman Island" is in competition this year at Cannes.