Are Cryptocurrencies the Future?29 min
In September 2021, El Salvador became the first country in the world to introduce Bitcoin as legal tender. From now on, all companies accept the cryptocurrency from their customers, as well as the US dollar. "A crazy idea," says former economist Peter Bofinger. The price of bitcoin is far too volatile, and it's a dangerous bet - one that the president thinks he can pull off.