Covid: Sweden Suffers25 min
Sweden's approach to the pandemic provoked global respect and skepticism by turns. No lockdown, no curfew, no mandatory mask-wearing. But overtime Sweden imposed more restrictive measures, and the economic cost of the virus started to bite.