Sébastien Tellier
Sébastien Tellier is a singular artist with multiple facets: Darling of the Paris electro scene since the turn of the century and yet able to represent France at the kitsch fest of the Eurovison song contest in 2008. Performing at the ARTE Concert Festival on November 13 2020 at the release of his latest album ‘Simple Minds’.