Sick children without a home
Anhelina, Denis and Nazar fled the war in Ukraine to take refuge in Switzerland. All three children have cancer and need medical care. While the kids have courageously risen to the challenge, far from their homeland and their families, daily life is often painful in a country where they have no command of the language.