Chore dzieci na obczyźnie
Anhelina, Denis i Nazar uciekli przed wojną w Ukrainie do Szwajcarii. Cała trójka dzieci jest chora na raka i oprócz schronienia, znaleźli tu też możliwość dalszego leczenia. Dzieci i ich matki są bardzo dzielne, jednak tęsknota za domem i bliskimi, a także codzienność życia w obcym kraju sprawiają, że wielu z nich decyduje się na powrót, mimo że sytuacja w Ukrainie nie uległa poprawie.