Worrying shortage of GPs
The Walloon Region in Belgium is facing a worrying shortage of GPs. It’s a strain that rural regions have been under for some time, but a recent survey has shown that the phenomenon is spreading to more densely populated areas like town and cities, especially in working-class neighbourhoods.