Overexploited Oceans
The sea absorbs our carbon emissions, gives us plentiful food, and regulates our climate. A healthy sea is a healthy planet. But we can't stop stripping the sea of resources. Whether through overfishing or deep sea mining, humanity is destroying an ecosystem it can't live without.