Gaialand (4/4)
As the Tribe faces its second polar winter, French families track them down. Finnish authorities turn against them after several tragedies and revelations about Norman William. The so-called autonomous people of "Iriadamant" are threatened with expulsion from Finland. Attacked from all sides, without resources, and rocked by the duplicity of Norman William, the Tribe begins to fray.