SQUARE Artist: Maria de MedeirosSquare Artiste: Maryline Canto
Director, screenwriter and comedian, Marilyne Canto wanted show how peace between Israelis and Palestinians is possible, despite the pessimism that rules global news headlines. More than 20 years after the assassination of Israeli Prime Minister Yitzhak Rabin (1995), she chose to film Ofer Bronchtein, one of his former colleagues.