Język i sztuczna inteligencjaTworzenie pokoju: portret Ofera Bronsteina
Francuska aktorka i reżyserka Marilyne Canto przedstawia nam postać Ofera Bronchteina, jednego z byłych współpracowników izraelskiego premiera Icchaka Rabina zamordowanego w 1995 roku.