Opera in the Rainforest
A documentary about the Festival Amazonas de Opera at the Amazon Theatre in Manaus, Brazil’s metropolis in the rainforest. The theatre was made famous by German director Werner Herzog’s cult film Fitzcarraldo. Since reopening n 1990, artists from all over the world have come to perform in this very special venue.