Philippe Jordan Conducts Beethoven's Pastoral Symphony
In 2020, for the 250th anniversary of Beethoven's birth, Philippe Jordan and the Vienna Symphony Orchestra recreated the mythical evening of December 22 1808, when the composer presented his Sixth Symphony, also known as his Pastoral.