Hayato Sumino plays Bach, Chopin & Ravel
Highlights from a concert by Hayato Sumino, also known as “Cateen”, a social-media savvy pianist, performing at the immense Nippon Budokan Hall in Tokyo, his own arrangements and improvisations on works by Bach, Chopin, and Ravel.