Venezuela: Maduro's Supporters FaceTrump
In New York, the Federation of Black Cowboys keeps alive the memory of African-American cowboys in the Old West. As many as one in four cowboys in the pioneer days was black. A fact that has been whitewashed from history and popular culture.