A New World (2/2)
Environmental activist and film director Cyril Dion continues to explore the new world that could emerge when we adapt our lives to ours and the planet’s needs. In America, Silicon Valley executives are prepping for the future. In Bangladesh, solar power is changing people’s lives for the better and in Austria an urban community are living together in a close-knit community that saves energy and money whilst providing a stable home-life.