Biodiversity or ExtinctionMankind's Greatest Challenge
The loss of biodiversity is highly alarming: our planet is currently experiencing the greatest extinction since the age of the dinosaurs. This film documents the extinction of species currently happening around the world. But it also highlights hopeful initiatives as committed men and women on every continent fight to save endangered species and work towards improving biodiversity.