Europe is Swamped with Migrants
Since 2015 hundreds or thousands of migrants have arrived on Europe’s shores from sub-Saharan Africa, Syria and Afghanistan. Many have criticised the EU’s lack of response to the crisis. But an EU system controlling migration and asylum seekers is in place, and is working.