Niemcy miażdżą Europę - Przesąd nr.1Europa została najechana przez imigrantów
Od 2015 roku setki tysięcy imigrantów przybyło do Unii Europejskiej z Afryki Subsaharyjskiej, Syrii i Afganistanu. Pomimo kontroli i relokacji osób ubiegających się o azyl, wiele głosów krytykuje brak wspólnej polityki UE w tym zakresie.