Europa została najechana przez imigrantów - Przesąd nr.1Niemcy miażdżą Europę
Angela Merkel dla wielu stała się dominującą postacią Unii Europejskiej. Według jej krytyków niemiecka kanclerz żelazną ręką kieruje polityką gospodarczą i monetarną. Prawdą jest, że wielu Niemców jest odpowiedzialnych za instytucje europejskie, jednak Niemcy, podobnie jak wszystkie kraje Unii, mają tylko jeden głos w Radzie!