Peru: The Price of Gold25 min
In the Amazonian region of Madre de Dios in Peru, 40,000 illegal gold diggers ransack nature, leaving mercury in the water and deforestation in the place of lush forests. The authorities are trying to fight back - but it's by no means certain that this is a battle they can win.