Art of Gaming
Some video games created the soundtrack to the childhood of a generation. Who can forget the catchy Tetris music, the hopping theme of Super Mario Bros, or the intro of PacMan? Since then, video game music has become more and more cinematic. Author Damien Mecheri and Trinity trace the development of music throughout the history of gaming.