Argentina and Chile - The South
The southernmost part of the Andes is a land of vast open spaces where people are few and far between. This unique environment is protected in Torres del Paine national park in Chile and Los Glaciares national park in Argentina which owes its name to the magnificent Perito Moreno glacier.