Square Artist: David Safier
The German novelist David Safier profiles Daniel Magel, an 'everyday hero'. Born in Kazakhstan, he emigrated with his parents to Bremen. Alcohol, drugs and violence shaped his adolescence. But sport saved him. And now he works with youths and prisoners to show them its transformative power.