Tracks - Food PornCannes, the Moment Before
During the Cannes Film Festival, great figures of cinema recount their memories of one of the most important moments of their lives. Today: the actress Léa Seydoux, who won the 2013 Palme d'Or for 'Blue Is the Warmest Colour', along with director Abdellatif Kechiche and the other lead, Adèle Exarchopoulos.