Karambolage Polska - de Gaulle w WarszawieChwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Léa Seydoux, aktorka, w 2013 r. zagrała w filmie „Życie Adeli”, który w Cannes otrzymał Złotą Palmę za najlepszy film i wygrał Nagrodę Międzynarodowej Federacji Krytyki Filmowej.