Twin Peaks - Season 1 (1/8)
David Lynch's masterpiece of television is a unique drama that takes us beneath the surface of a small American town. Episode four: Cooper and Truman are trying to track down the one-armed man when a strange clue is discovered on Laura Palmer's body.